MIKI.ETERNAL__________ Admin
Posts : 664 Join date : 2011-11-06
| Subject: خطاهای متداول وی پی ان Fri Apr 13, 2012 2:47 am | |
| Error 789
این اشکال در پروتوکل L2TP ممکن است پیش بیاید. به جای آن سعی کنید از PPTP
استفاده کنید..اگر از ویندوز ایکس پی و 2000 استفاده می کنید برای اتصال به پروتکل ال تو تی پی احتمالا نیاز به به اجرای این فایل رجیستریبرای حل مشکل خواهید داشت.لطفا پس از نصب کامپیوتر خود را ری استارت کنید ERROR 619
در صورت دریافت این خطا ، ممکن است پروتکل ال ۲ تی پی توسط شرکت اینترنتی شما بلوک شده باشد ، در این صورت از ارتباط پی پی تی پی استفاده کنید
Error 691
این پیغام خطای عدم تائید هویت اکانت شماست ، ممکن است شما نام کاربری یا کلمه رمز خود را اشتباه وارد کرده باشید ، در این صورت از درستی این مساله مطمئن شوید. همچنین این پیغام زمانی که شما سعی کنید در یک زمان از یک اکانت وی پی ان در کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
نمایش داده میشود ، مطمئن شوید شخص دیگری از اکانت شما استفاده نمیکند و در صورت لزوم میتوانید رمز خود را تغییر دهید Error 806 or Error 721
یک فایروال در کامپیوتر شما یا شبکه داخلی و یا شرکت ارایه دهنده اینترنت شما، دسترسی به وی پی ان رو از کار انداخته است
ابتدا فایروال داخلی خود را غیر فعال کنید و دوباره تست کنید. اگر مشکل باقی ماند هر دو سرویس
PPTP و L2TP
را تست کنید. اگر باز هم به مشکل برخوردید با پشتیبانی تماس بگیرید و مساله را توضیح دهید
Error 807
معمولا این اشکال توسط ضد ویروس یا فایروال شما ایجاد می شود.برنامه های شناخته شده برای این مشکل عبارتند از
AVG, BlackIce, Zone Alarm, Avast 5.x
لطفا از آخرین نسخه برنامه ها استفاده کنید و سعی کنید مشکل را در سایت سازنده خود برنامه ها پیگیری کنید
راه حل دو ارور بالایی
error 806, 721
نیز می توانند کمک کنند Error 809
معمولا این اشکال برای کاربران موبایل که شبکه آنها وی پی ان را بلوکه کرده است پیش می آید
احتمال تمام شدن اعتبار سرویس نیز هست
Error 678
این یک اشکال عمومی مرتبط با مودم یا اتصال شبکه داخلی یا خارجیست و معمولا هنگامی ایجاد می شود که: کابل شبکه قطع شده است، مودم غیرفعال شده، درایور مودم خراب شده، یک برنامه جاسوس افزار در کامپیوتر در حال اجراو ایجاد اختلال در ارتباط اینترنت است، وینساک نیاز
به تعمیر دارد، و یا یک فایروال اتصال شما را قطع کرده است.راه حل می تواند یکی از این موارد باشد: مودم و کامپیوتر را ری استارت کنید؛ اگر امکان پذیر است درایور مودم را پاک و دوباره نصب کنید؛ فایل کانکشن وی پی ان موجود خود را پاک کرده و دوباره کانکشن جدید را دانلود
کنید؛ و یا نرم افزار فایروال خود را موقتا غیرفعال کنید | |
|